دانلود NBA 2K15 1.0 بازی بسکتبال ان بی ای 2015 برای اندروید
نویسنده : Nima تاریخ : دو شنبه 28 مهر 1393

نسخه جدید یازی بسکتبال ان بی ای 2015 اندروید

بی نیاز به دیتا و با یک فایل نصبی 1.7 گیگابایتی

** کاملا آفلاین و تست شده بدون نیاز به اکانت آمازون **

توجه : فایل نصبی Apk به صورت فشرده و با فرمت rar آپلود است ( دارای ریکاوری )

<<< نکته بسیار مهم >>>

بازی فقط مخصوص پردازنده Adreno است

( اجرای 100% با GLTools بر روی دیگر پردازندها توسط آموزش لینک زیر ) 

آموزش استفاده و اجرا توسط Gltools در این پست 

توضیحاتی که نمونه آن را در هیچ سایت اندروید ایرانی دیگری نخواهید دید 

هدف ما اولین اولین کردن نیست بلکه اجرای صحیح و پست های کامل مد نظر ما بوده و هست !

NBA 2K15  پانزدهمین نسخه از سری بازیهای پر فروش NBA یا همان بسکتبال اندروید منتشر شد و جدیدترین نسخه از آن در اختیار شماست  . این لیگ شامل  تیم هایی  از آمریکا و و کانادا بود که با توجه به لایسنس های خریداری شده توسط کمپانی 2K sports در حدود 25 تیم از لیگ Turkish Airlines Euroleague نیز در این نسخه به به بازی اضافه شده اند.  همچنین گرافیک و هوش مصنوعی بازی بسیار پیشرفت کرده است و هیجان بیشتری را به کاربر القا می کند . سال گذشته تعداد تیم های اروپایی این بازی تنها 14 عدد بود . از تیم های بزرگ اضافه شده می توان به FC Bayern Munich از کشور آلمان، Partizan NIS Belgrade از کشور صربستان، JSF Nanterre از کشور فرانسه اشاره کرد

دانلود در ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: دانلود NBA 2K15 1, 0 بازی بسکتبال ان بی ای 2015 برای اندروید, دانلود NBA 2K15 1, 0 بازی بسکتبال ان بی ای 2015 برای اندروید, دانلود NBA 2K15 1, 0 بازی بسکتبال ان بی ای 2015 برای اندروید, دانلود NBA 2K15 1, 0 بازی بسکتبال ان بی ای 2015 برای اندروید, دانلود NBA 2K15 1, 0 بازی بسکتبال ان بی ای 2015 برای اندروید, دانلود NBA 2K15 1, 0 بازی بسکتبال ان بی ای 2015 برای اندروید, دانلود NBA 2K15 1, 0 بازی بسکتبال ان بی ای 2015 برای اندروید, دانلود NBA 2K15 1, 0 بازی بسکتبال ان بی ای 2015 برای اندروید,
| ادامه مطلب...


دانلود بازی فیفا ۱۵ – FIFA 15 Ultimate Team v1.0.6 اندروید – همراه دیتا+تریلر
نویسنده : Nima تاریخ : دو شنبه 24 شهريور 1393

بازیکنان واقعی، تیم های واقعی، لیگ های واقعی، ساخت تیم خود در فیفا ۱۵ ساخته کمپانی محبوب EA Sports با بیش از ۱۰ هزار بازیکن، ۵۸۳ تیم معتبر، ۳۳ لیگ و ۳۴ استادیوم واقعی است. تیم رویایی خود را بسازید و آن را مورد آزمون قرار دهید. از لیگ برتر انگلیس و لالیگا اسپانیا تا بوندسلیگای آلمان و فراتر از آن هیجان فوتبال را همراه خود همه جا داشته باشید.
ساخت تیم موردعلاقه خود
به دست آوردن، خرید و فروش و جمع آوری ستاره های بزرگ فوتبال مانند لیونل مسی و ادن هازارد با ایجاد کردن تیم فانتزی خود. سبک بازی، سیستم ها و … را برای تیم مشخص کنید و سپس در هرجا و هرزمانی با دوستان خود به رقابت بپردازید و امتیازات خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.
شبیه سازی حالت سریع
قراردادن مهارت های مدیریتی خود به سبک شبیه سازهای سریع ومدیریت تیم خود و سپس بازی های تیم خود را مشاهده نمایید. در طول بازی تیم را به صورت هوشمندانه رهبری کنید. نتایج بازی کاملا بستگی به مهارت و استعداد شما در مدیریت تیم خواهد داشت.
مسابقات جهانی واقعی
با تیم مورد علاقه خود بازی کنید، هر هفته ۳ بازی مهم خواهی داشت.
کنترل های بازی
استفاده از کنترل های کلاسیک، اضافه شدن انداختن پاس به صورت جدید یا کنترل فانتزی و همراه با دکمه ها و یک کنترل کننده خارجی. این شانس را برای اولین بار در زمین از دست ندهید.
تیم حریف را مشخص کنید
تیم های مورد علاقه خود را مشخص کنید و از طریق فیسبوک با دوستان خود به رقابت بپردازید.
شور و هیجان را با فیفا ۱۵ تجربه کنید.

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید!

برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.



| ادامه مطلب...



.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به برترین های اندروید مي باشد.